Dag 95

95. Hej igen. Nu kom jag på vad jag glömde att berätta när jag skulle berätta allt som hänt senaste dagarna.

1. Min favoritkatt som jag skrivit om tidigare är död. Hon dog. Hon dog på ett så jävla sorgligt vis att jag inte orkar berätta om det nu.

2. Idag träffade jag kvinnor som arbetar inom vården. De hade jättemycket smink. Den ena var smal och rökte och hade moussehår och nätt utsvängda jeans med små pärldetaljer på bakfickorna. Den andra var tjock, hade riktigt tradig hårkvalité och galsögon. Den store hade dessutom tagit sitt pagelånga svintokrullhår och lagt det i flätor, en på var sida om det runda ansiktet. Eftersom att håret var av sån sumpig sort så smög småhår ut över hela den annars så hårt åtdragna frisyren. Hon hade alltså mycket korta flätor med en tunn hårgloria ovanpå. Som en ängel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0