Dag 341

341. Min lägenhet är väldigt fin. Jag är nöjd och glad och kommer inte flytta härifrån någonsin. Den tidsplanen kan bytas om jag mot förmodan skulle bli så rik att jag har råd att hyra flytthjälp och flyttstäd, annars stannar jag här till jag dör.

Det där med att jag skulle bli rik vet vi alla är en omöjlighet. Nu till exempel valde Malmö att ta pengar från min novemberlön för att de råkade göra misstaget att ge mig för mycket i augusti. Utan att jag blev förvarnad och utan att jag fått någon chans att göra en liten avbetalning så har de tagit sig friheten att bara ta från min senaste riktigt surt förvärvade lön. Så om ni inte ser mig de närmsta månaderna är det för att jag gått ner så mycket i vikt av att inte äta att jag helt enkelt blivit transparent. Det kan hända.




Albert Bitter heter han.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0