Dag 53

53. Hej och hallå. Klockan är mitt i natten och jag sitter på jobbet och tror att jag ska dö. Varenda liten känsla i min kropp löper amok och det känns som att jag är på väg ut ur min egen hud. Vanliga dagar kan jag se mycket äckligt och bli avskräckt och fascinerad och peppad. Inatt är jag bara avskräckt och livrädd och tokäcklad.

1. Googlade analfistlar.

2. Kollade på en liten tjej på danska tvåan som hade en sjukdom som gav henne mördarvårtor på fötterna.

3. Danska tvåan bjuder på mer. En man med sår på hälen går till doktorn och får likmaskar i såret. Likmaskarna är verkligen balla och äter upp all skadad vävnad och sprayar bakteriedödande medel överallt, men det är så äckligt att se.

UUUUÄÄÄÄÄÄÄH!

Kommentarer
Postat av: Ida

Va fan, var det danska versionen av "Fråga doktorn" eller?!

2011-02-23 @ 22:12:44
URL: http://idagunnarsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0