Dag 18

18. Idag då.
Det händer verkligen ingenting idag. Jag försöker få igång den här bloggen och kolla designer och fixa och dona men allt är bara ett träsk av siffror och bokstäver vilket gör det helt omöjligt att förstå någonting. Jag valde mellan att starta bloggen idag och komma igång, eller att vänta tills den ser ut som jag vill att den ska göra och jag vet hur man använder allt. Det fick bli det förra. Vet någon hur jag får in filmer från youtube och liknande direkt på den här sidan så filmen spelas upp direkt i bloggen? Jag vet nämnligen inte.

Idag är vad en karaktär i "Ingen bor i skogen" skulle kalla för kalsongläge. Tänkte kring 9.00 att min dag skulle bli en riktig lat dag. 100% uppnått. Det börjar bli så tråkigt att jag till och med funderar på att plugga matte.

Kommentarer
Postat av: Ida

För att bädda in Youtube-klipp trycker du på bädda in under klippet och kopierar länken. Sedan är det bara till att klistra in. Megalätt!



PS. Fattar inte att du inte berättat om nya bloggy!!!!

2011-01-18 @ 20:08:07
URL: http://idagunnarsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0