Dag 71

71. Att jag aldrig lär mig att jag måste göra saker för att få dem gjorda. Det är som att mitt undermedvetna vrålskriker "DET LÖSER SIG" till mig, varje gång jag försöker ta mig i kragen. "Happ" svarar jag och sätter mig till rätta för att börja göra INGENTING NÅGONSIN IGEN. Så jävla tröttsamt!

Förresten så laddade jag ner en applikation, som troligtvis är ämnad för 14-åringar, till min iphone. Det är en haj som härmar allt man säger och om man slår den så ryter den. På riktigt så blev jag seriöst rädd när jag provade den första gången. Det var som den där skräckfilmskänslan man får när man vet att något ska hoppa fram och sen helt plötsligt händer det och man blir iskall i magen.



Kommentarer
Postat av: sara

hehehe. he he he.

2011-03-14 @ 07:08:22
Postat av: Ida

Har du tips på fler fina apps?

2011-03-14 @ 14:01:08
URL: http://idagunnarsson.blogspot.com/
Postat av: Li

Jag laddade ner en bibel-app. Har inte använt den redigt än men den verkar aspraktisk

2011-03-17 @ 13:18:29
URL: http://nyaaret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0