Dag 80

80. Nu när jag nästan levt i 26 år har jag insett två nya saker.

1. Jag kommer kanske aldrig få en bra jeansröv. Jag har som en bred, platt och mjuk skål där det egentligen borde sitta en plutstjärt. Alla jeans glider av mig om jag inte drar upp dem så högt att jag delas i två delar och sedan surrar fast brallan med ett stadigt rep.

2. Jag brukar i genomsnitt få för mig att jag träffar mannen i mitt liv två gånger om året. Jag känner nu att ingen av de där ca. 8 personerna var i verkligheten mannen i mitt liv. Att höja kraven på vem som kvalar in på mannen-i-livet-listan är nog en bra idé. Till exempel kanske det inte längre ska räcka med att vara sketsnygg och säga "tack så mycket, ha en trevlig dag!" när jag är hans kund i en lågprisbutik. Äe, ja vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0