Dag 81

81. En gång hade jag hand om en liten katt. Hon hade haft det för jävla jobbigt och när hon kom till mig var hon rätt stressad och vande sig snabbt vid att kissa överallt i lägenheten. Hon var efter mig som en hund i koppel varje sekund jag var i lägenheten. Jag nös minst varje dag för jag är allergisk mot katter. Hon var helvild och gjorde bara roliga och gulliga saker. Hon sov i min säng med mig. Sen flyttade hon hem till sin ägare igen och fick börja gå ut. Nu har hon det jättebra. Jag saknar henne asmycket hela tiden ibland. Det är lite skönt att slippa ha ont i huvudet och svårt att andas och ha massa kattkiss på alla möbler.


Gullig så ini helvete va?

(Förresten har jag suttit i 10 minuter och försökt vända bilden rätt, men det går inte!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0