Dag 130

130. Jag försökte på allvar att blogga med min iPhone nyss. Satt på balkongen och ville aldrig gå in och kom då på att jag skulle testa. Det gick inte! Och blogg.se har inte ordnat någon iPhone-app än, så vafan. Jag är helt maktlös i det här.

I helgen var Sanna hos mig och gav mig livet åter. Hon har tipsat mig en miljard gånger om en musiker hon tycker jag borde börja lyssna på men jag har inte tagit det till mig. Förrän nu. Idag har jag endast lyssnat på Daniel Johnston. Tydligen har killen i fråga någon diagnos och en riktigt intressant historia, pallar inte ta reda på det just nu ba. Det kömmer.






Kommentarer
Postat av: Sanna

Ladda ner dokumentären om honom. Fin och gripande historia.

2011-05-11 @ 23:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0