Dag 137

137. Dag 137 also known as rövrockardagen.
Anledningar till att den 17 maj 2011 äger några andra dagar:

1. En hemlig sak som gör mig så jävla lycklig att jag vill skjuta mig själv i huvudet.

2. Busschaufför som säger "gå in" när jag försöker betala med en mekig biljett.

3. Se nr 2. JA! Det hände TEVEHÅ gånger på en dag!

4. Gratis läsk på falafelstället när kortläsaren inte funkar och jag plockar bort läsken för att ha råd.

5. 3 st OLIKA hundar på jobbet. Alla var söta och håriga!

6. En äldre dam som sa att jag var hederlig varpå hon visade mig alla sina halsband. Detta genom att ta upp ett halsband ur sin handväska för att sedan berätta om halsbandets historia och material. Senare lägger hon ner halsbandet i väskan igen. Därefter tar hon upp samma halsband och berättar precis samma saker. Hon lägger halsbandet i väskan ännu en gång och åter igen tar hon upp det och berättar om det. Detta fortsätter ytterligare 3 gånger.


Hej! Nu låter det som att jag inte alls har haft en så jävla bra dag, men det har jag. Det är egentligen nummer 1 som får stå till svars för mitt goda lynne.


Kommentarer
Postat av: Anna Svensson

Jag blir så nyfiken att jag nästan dör.

2011-05-17 @ 22:37:41
URL: http://annuenanna.blogspot.com
Postat av: Anonym

Får man verkligen berätta så lite så att vissa inte förstår?!



Och förresten, sluta vara så jävla lycklig. Det klär dig inte!

2011-05-17 @ 23:59:12
Postat av: Li

tack för kommentarerna Anna och THERESE (som försöker vara så himla hemlig, men jag känner dig). avslöjandet finns i nästa inlägg. och Therese, var inte så jävla styv i korken!

2011-05-18 @ 10:06:12
URL: http://nyaaret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0