Dag 138

138. Gårdagens hemliga anledning till lycka kommer idag att avslöjas. Jag var hos doktorn igår och vi kom överens om att vi nu ska hjälpas åt att åtgärda ett problem som plågat mig sedan jag föddes. Min inbyggda tvilling som jag har hängande ut ur röven ska opereras bort. Det kommer bli riktigt skönt att slippa honom, att kunna sätta sig ner utan att höra ledsna tjut från någonstans inom mig. Trots detta tror jag att han kommer bli saknad.



PS! Googla parasitic twin. Riktigt smaskigt och vansinnigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då är det bara till att gratulera! Äntligen slipper du den jekeln!



Förresten försöker jag inte vara hemlig, jag struntar bara i att fylla i namnet för att vara supersnabb!

2011-05-18 @ 10:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0