Dag 297

297. Hej Sverige. Idag fick jag tantkiss på näsan. En droppe. Det var nästan min tråkigaste vårdupplevelse hittills. Om man räknar bort den gången jag såg en människa kaskadkräka fem starka strålar fiskgratäng. Det var som en skräckfilm det kräket. Magens innehåll flög i en stabil båge, en meter från personen i fråga, tills den splittrades och gav sig ut på färd över möbler och golv.

Kisset kom sig av att en blöja skulle bytas och läget var pressat. Fort skulle det gå. Någon slet av blöjan. En annan kände hur det skvätte till (jag). Jag spritade därefter hela ansiktet tills jag blev totalt groggy och lite illamående. Så kan mitt glamourösa liv se ut. Avis?

Kommentarer
Postat av: Nattttaaaa lillsörran

Har också upplevt en rolig vårdhändelse idag. Tantan satte i halsen så att saliven sprutade rakt i ögat på mig och på underläppen, ev lite mer överallt. Desinfektion så nära ögat det gick, plus lite klökningar. Vårdyrket är fantastiskt glamouröst!

2011-11-05 @ 21:33:50
Postat av: fadern

en del får det gratis att bli groggy altså



DU ÄR BÄST jag gillar dej

fadern

2011-11-05 @ 22:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0