Dag 251

251. Såg Mia Skäringers show på svt.play en gång. Det är något med henne som skrämmer skiten ur mig. Hon bara ställer sig på scen och blottar prick alla fula, hemska, obehagliga och brutala delar ur sitt liv. Jag fattar verkligen inte hur man vågar. Hon är nog min favoritkvinna just nu. Hon är råsnygg i all sin obehaglighet. Och smart! Smart och rolig. När jag blir stor ska jag bli lika ball.

Så många gånger jag gav bort mitt lilla hjärta till någon som lika gärna hade kunnat runka.


Mamma och pappa kan hoppa över det där citatet, eller låtsas som att det inte står där.

 


Kommentarer
Postat av: fadern

du gör mig så otroligt STOLT



faden

2011-09-13 @ 23:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0