Dag 254

254. Det kommer bli en tuff höst. Min själ är lite för gammal och skör och jag är lite för förvirrad och trött. Som om jag tagit sats sedan jag var 16 år, men aldrig nått fram till avstampet. Det kan väl inte redan vara för sent, även om jag känner mig någorlunda övertygad om det? Och de där små delarna av mig själv som jag vårdat så ömt har jag gett bort. En del dog med bestemor, en annan tappade lusten, en liten del for till andra sidan jorden och blev sjuk och någon av delarna ligger och blöder i sopnedkastet. Jag behöver mina delar själv, så snälla låt mig behålla dem om du inte planerar att hjälpa mig att ta hand om dem.

Och jag saknar min bestemor jättemycket.




Kommentarer
Postat av: fadern

du är en reflekterande och kännande person

det har sina för och -nacktdelar men jag är ÖVERTYGAD om att du kommer att få tillbaka och hitta alla delar

du är en guldklump av den kan man göra allting vackra smycken,byta till pengar,laga tänder,använda i elektronik så det ljuder underbar mm mm mm



håll fanan högt ge inte upp

fadern

2011-09-13 @ 23:10:01
Postat av: sara

haha. jag ska laga tänder med dig!

2011-09-14 @ 09:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0