Dag 264

264. Tappar fokus. Jag är som en sån där garnboll man gjorde på fritids. En sån man hänger i toppluvor. En sån man gör genom att klippa ut två lika stora o:n ur well-papp och snurrar garn runt om och sedan klipper upp längs o:ets kant. Jag sitter i mitten av bollen och allt den här hösten innebär är snörena som sticker ut. Det känns som tusentals snören som spretar runt nåt infernaliskt. Och de är korta de där snörena, så om jag följer en hela vägen till slutet går det riktigt fort. Det är riktigt snurrigt nu på alla plan och för tillfället finns inget långsiktigt beslut i närheten. Jag hoppar fram och tillbaka och så lite runt och sen snurrar jag till i en extremt ovig piruett. HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0