Dag 272

272. Nu blir det vågat och naket! Lite för mycket av båda delarna kan man tycka, men det känns viktigt för mig att förmedla min upplevelse så att kommande generationer inte behöver genomlida samma krypande stress som jag gjorde.

Jag skulle jobba och tog på mig ett par strumpbyxor med ett litet litet hål i längs sömmen över rumpan. Undan för undan sprack hålet upp och när arbetsdagen var slut såg jag ut så här under kjolen. Skinkorna blev blåa av köld och jag blev röd i ansiktet av skam.



Kommentarer
Postat av: sara

hehehehahhaha! sitter jag på café och skrockar.

2011-10-04 @ 07:52:52
Postat av: Fnattali

Hahahahah, du är ta mej fan bäst

2011-10-24 @ 14:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0