Dag 17

17. Idag har jag inte gjort ett enda skit förutom att sova för länge och glo på dumheter på tv. I min hjärna brukar jag romantisera sådana här dagar. Jag tänker att det är så väldigt skönt att inte göra något och bara vara superledig. Det stämmer oftast aldrig när det inträffar. Istället dör min hjärna redan 10.00 på förmiddagen (ungefär då jag stiger upp) och sedan går det bara utför. Kroppen blir slö av för mycket sömn och jag försöker kicka igång den med snus och kaffe. Detta resulterar i att jag blir aserastlös och darrig men inte det minsta pigg. Nu ska jag ut på en promenad och hämta mitt nya internet och casha in lite pengar som jag fått tillbaka från adressändring (I LOVE YOU, vilken jävla räddning i nöden när jag är nollad). Efter det ska jag försöka ställa till med något skit eller ge mig fan på att det är jag som bestämmer och räkna den där helvetes matte B:n så att mitt liv kan gasa igång igen. Inte fan tänker jag vara vårdare resten av mitt sketna liv.


Kommentarer
Postat av: fadern

Du är min dotter å jag är så glad för det

du skriver så klokt å roligt å sant osv osv

får ta det lugnt med berömmet

fadern

2012-01-17 @ 20:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0