Dag 18

18. Tydligen älskar vissa företag sig själva så mycket, eller är så nervösa, att de måste kolla alla internetinlägg som handlar om dem. Till exempel det företaget jag nämnde dag 16. De var tvugna att kommentera mitt inlägg och förklara och tacka mig som kund. Helt kört ju! Plus att den förklaringen som gavs i kommentaren till varför jag fick mitt internet så billigt var att priset ändrats sen jag beställde. Stämmer inte! Fick sitta i telefonkö i typ 25 minuter tills jag kopplats till deras mörkaste källare. Där tog en ung manlig försäljare emot mig och försökte flirta och pocka mig till att fortsätta vara kund hos dem. Han sänkte priset för att jag inte skulle lämna dem. På deras sida står fortfarande mitt ursprungspris. Lär er det! Om ni vill ha något billigt kan ni låtsas att ni ska säga upp erat abonnemang, då kommer de kissa i byxan och säga att ni får allt ni ber om. Värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0