Dag 6

6. Ligger och bloggar i sängen för att jag inte pallar sätta mig vid datorn. Eller på datan som man också säger. Idag avbeställde jag tvn jag beställde igår. Det går fort nu. Ska snart lära mig hur man överlever under de mest extrema förhållanden du kan tänka dig. Discovery alltså, goa program. I grund och botten går överlevnadsläran ut på att göra eld och äta djur medan de fortfarande lever. Igår när jag såg det programmet visade de en massa ät- klipp. Rå fisk, levande groda, getöga, rå gettestikel och så vidddare. Sen när man skulle dricka skulle man helst ta en bit djurbajs och klämma i sig vätskan från den. Eller öppna en kamelmage och klämma i sig vätskan från maginnehållet. BLÖRK!?!?

Meny

Förrätt
Levande groda

Huvudrätt
Djurögon

Efterrätt
Rå fisk

Dryck
Magsaft och bajsvätska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0