EN UNDERBAR DAG!!!#¤#¤?

Efter att ha gymmat mig svettig med älskling tog vi ett långt mysigt bastubad med gosigt vin. Åkte hem och njöt av lillas nya tänder och kladdiga blöja. ÄLSKAR MIN FAMILJ!!!!!!!!11
Fick ett litet ryck och slängde ihop lite lyxmat av resterna från gårdagens köttätartävling. Planka blev det idag ;););););D;D;D;D;D:):):)

PS STOPPA DJURFÖRSÖKEN PÅ OSKYLDIGA HUNDAR???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HUR KAN MAN VARA SÅ HEMST==? FATTAR INTE HUR M;AN KAN BEHANDLA DJUR SÅ!!!!

Nu ska jag äta planka med fläskfilé. Puss mina vänner.





PS! Ni uyndrar säkert var jag går och gör mina naglar och hbur jag och älskling kan ha ett så underbart förhållande utan bråk. SKicka gärna fler frågor!

Om man sätter upp många ordspråk med ordet "love" i på väggen så blir förhpållandet lycxkat!!!!!! OCH MYCKET SEX HEHEHEHE:) ;););););) Mer berättar jag inte det är ju mitt privat     liv.

PUSS!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0