Ibland när jag är trött

Ibland när jag är trött tittar folk så konstigt på mig. Det får jag för mig i alla fall. Då är det lätt att snabbt tänka att jag ser konstig ut. När jag utvärderar mitt utseende och inser att jag ser helt vanlig ut så tänker jag att jag kanske fått en psykos och inte ser det stora hålet mitt i mitt ansikte istället för en näsa. Eller att jag inte känner till min obehandlade harmynthet. Sen kommer jag på att jag nog överdriver och att folk bara tittar vanligt på mitt vanliga ansikte och att det kanske är min övertrötta hjärna som spelar mig ett spratt. ELLER?!???????????


Tänk om vi inte alls är friska utan lever i något matrix eller sitter i rullstolar på något boende och tror att vi är helt ok och att vi går till jobbet och lyssnar på musik när vi i själva verket blir torkade i röva av någon vårdare som nynnar på valfri låt av Magnus Uggla. Så jävla säkra kan vi inte vara på verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0