Dag 290384888543234

HEJ! Fan, folk besöker min blogg varje dag fast jag inte har skrivit något på århundraden. 10 poäng till mig själv och min omåttliga populäritet fan!

Purjolök innehåller massa fina fibrer, därav några kostfibrer som innehåller inulinfibrer, som i sin tur hjälper bakterierna i magen. Innehållet i purjolöken är kalorisnålt (38 kcal per 100 g). Vi hittar även många antioxidanter och en väldigt god smak.

Purjolöken är en symbol för Wales och dess skyddshelgon David av Menevia, som var vegetarian. Den 1:a mars bär många en liten purjolökssymbol, då detta är skyddshelgonets dödsdag.

Sen är det min bästa lök. Inte vanlig lök, cylindrisk lök.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0